رویدادها آرشیو خبر ها
دیبالا: باید اعتمادم را به دست می اوردم

دیبالا: باید اعتمادم را به دست می اوردم

حساسیت دیدار یوونتوس برابر میلان کمی بیش از گذشته و یوونتوسی ها نیز به خوبی می دانند که هیچ نتیجه ای جز پیروزی برابر روسونری ها نمی تواند هواداران این تیم را راضی کند.

 

جواهر بیانکونری ها در استانه دیدار مهم یکشنبه شب گفت:

 

مطمئنا بازی بسیار زیبایی خواهد بود، دو تیم تا به اینجای فصل بسیار خوب نتیجه گرفتند و عملکرد خوبی داشتند و به مبارزه ای بزرگ می اندیشند. امیدواریم که سه امتیاز را به خانه بیاوریم.

 

رویارویی با ایگوایین

 

کمی عجیب خواهد بود، حس عجیبی ست، چند روز قبل با هم صحبت کردیم، اما در خصوص مصدومیت اش از او سوال نکردم، در کنار یکدیگر جام های زیادی را بردیم و حالا باید از پیراهن تیمی که بر تن دارد دفاع کند.

 

رونالدو

 

همه او را می شناسیم، حرفه ای بودن و خاص بودن را به همه ثابت کرده، با همه بازیکنان ارتباط خوبی دارد و البته با هواداران، این نکته ای که به آن امید زیادی داشتم.

 

اما نحوه به خدمت گرفت دیبالا در ترکییب یووه، پائولو که در دیدارهای اخیر عملکرد بهتری ارائه کرده و در یووه ازادی عمل بیشتری نسبت به قبل دارد به این نکته هم اشاره ای می کند و می گوید:

 

در بازی های اخیر مستر به ما ازادی عمل بیشتری داده، نسبت به قبل لازم نیست که حتما در پست خود و در منطقه ای خاص بازی کنیم، می توانیم بیشتر به تیم کمک کنیم و هر منطقه از زمین که می توانیم حضور داشته باشیم. معتقدم که در این روش بیشتر می توانیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و بهتر بازی کنیم. رونالدو در سمت چپ زمین هست اما حرکت بیشتری دارد و کافی ست که یک پاس بدهد، همان طور که در منچستر انجام دادم. همین طور مانژو، دوگلاس، برناردسکی نیز حضور دارند، همه اماده و مستر برای در خدمت گرفتن همه ما کمی مشکل خواهد داشت، همه با هم نمی توانیم در زمین باشیم در صورتی که همه ما اماده هستیم.

 

تفاوت در فصل های رقابت ها

 

تفاوت در هر فصلی وجود دارد، سال گذشته در بازی های نخست گل های زیادی به ثمر رساندم، اما امسال کمی کمتر و البته نیمکت نشینی هایی بیشتر، می بایست اعتمادم را به دست می اوردم، کمی دلم برای بازی کردن و شناخت هم بازی های جدید در بازی های نخست فصل تنگ شده بود.

 

اما حرکت مورینیو در پایان بازی چهارشنبه شب برابر یووه

 

به او تنها گفتم که نیازی نبود که این طور پاسخ بدهی، چون تنش زیادی وجود داشت، چندین بار ما بازیکنان مورد هدف قرار گرفته بودیم، برای شدت بخشیدن به این تنش به او چیزی نگفتم و تنها نظرم را گفتم و رفتم.

 

و اما تولد اسطوره همیشگی یوونتوس ها، الکس دل پیرو

 

برای تبریک به او پیامی ارسال کردم، به ویژه برای تشکر از او که همیشه درباره من خیلی خوب صحبت می کند، او نه تنها برای یووه بلکه در دنیای فوتبال یکی از اشخاص بسیار مهم به شمار میرود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: